Kaikki, mikä nähdään rakkauden silmin, on kaunista. Christian Morgenstern

tiistai 5. heinäkuuta 2011

Uusia tuulia

Ihankun tässä ei olis muutenkin elämässä kiireitä, niin pitihän sitä alottaa uutta blogia. Siis oon jo hetken miettiny, että pitäis alkaa kirjotella mua kiinnostavista tavaroista. Rakastan siis astioita, koruja ja huonekaluja. Ja tietty kaikkea edes jotenkin näihin liittyvää.

Ja halusin aloitata uuden blogin näitä asioita varten, kun tuossa toisessa ja tällähetkellä ykkösblogissani mä kerron koko elämästä ja kaikesta mitä puuhan (tietty painottuen osittain matkailuun ja siitä haaveiluun) eikä mun mielestä sinne väliin sopinut nämä astia ja sisustushöpinät.
Mutta onhan tässä jotain positiivista, jos tykkää mun ykkösblogin kirjotustyylistä tykästyy varmaan tähänkin, ja taas jos löytää tämän blogin ensin, voi eksyä ekaankin blogiin.

Alotetaankos arabialla - sitä taitaa löytyä jokaisen ihmisen kaapista. Sitä on ollu jo kauan sitten, ja näitä vahoja arabioita myydään nyt todella kalliilla. Ja sitten uusi arabia on nostanut imagoaan nuortenkin silmissä. Sitä saadaan synttäreillä ja ylppäreillä.


Tää mun arabiani on vuoden takaa ja ostettu Bengtskär.istä.

Se reissu oli muuten mukava, en oo aiemmin ollu saaristoreissulla ja siellä oli ihania maisemia! Vaikka en mä kyllä vois ikinä asua merenrannalla, kun siellä tuulee niin paljon.
Vaikka kaikki saaristolaissarjat on ihania, lapset juoksentelee kallioilla. Kaikki on ruskettuneita ja vaaleat hiukset hulmuaa tuulessa. (Ehkä hiukan romantisoitua, mutta..)

Ja tässä sitten allekirjottanut tuon majakan edessä. En enää (harvan pääni ansiosta) muista kuka kuvan napsasi.

Ja miksi tämän blogin kirjoitus alkaa tällä kyseisellä mukilla johtuu myös siitä, että löysin tämän laatikon alakerrasta, jonne on mun astioita (ja kaikkea muutakin) on pakattu, kun muutin Kuopioon - ja kun muutin takasin Kuopiosta :D

Tossa alla huonoimmista huonoin ja hassuin muokkaus tosta mukin kuvasta, en taas jaksanu iltasella alkaa vääntää kunnollista, saanhan anteeksi? Mutta siinä saa vähän käsitystä millainen kuva mukissa on.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti